maanantai 12. joulukuuta 2011

Moi, mä oon muuten ARNO!

Aamupalan jälkeen alkoi keittiön järjestely. Ruoat piti järjestää pestyihin purkkeihin ötököiltä pakoon. Samoin kaapit piti pestä. Alakaapista vastaani tuli Arno tehosekoitin!

 Moi, mä oon muuten ARNO!

 Mieheni toi vauvansoseita kaupasta. Toisen maku on lihaa, kasviksia ja maniokkia ja toisen punajuurta ja kasviksia papupadan liemessä. Molemmat ovat VÄHÄNSUOLAISIA!!

 Esikoinen odottaa vovóta, että pääsisi uimaan...

Pienin nukahti tuulettimen viereen autoistuimeensa.

2 kommenttia:

  1. ARNO on ihan ku sarjakuvahahmo:)

    VastaaPoista
  2. Minttu, kiva kun kävit mun blogissa! Arno on multiprocessador ja se on osa isoa tuoteperhettä, vanha kunnon brasilialinen ARNO! Löytyy kuulemma joka kodista... Ihan niinkuin sarjishahmo, tottatosiaan :)

    VastaaPoista